1. Dane klienta

2. Informacja o przedmiocie reklamacji

Ogólne warunki składania i uznania reklamacji

  1. 1. Reklamacja winna być złożona na piśmie i wysłana/dostarczona za pośrednictwem strony internetowej lub poczty elektronicznej na adres [email protected]

    2. Reklamacje obejmuje wyłącznie wady powstałe w przyczyn tkwiących w zakupionym towarze, pod warunkiem przestrzegania przez Klienta prawidłowych zasad użytkowania.

    3. Sprzedający zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w ciągu 14 dni roboczych od dnia jej zgłoszenia.

    4. W przypadku uznania reklamacji towar należy odesłać na adres siedziby Sprzedającego lub wskazane przez niego miejsce. Towar powinien być odpowiednio zabezpieczony przed uszkodzeniem w trakcie transportu.

    5. Prawo do składania reklamacji przysługuje jedynie w okresie ochrony gwarancji.

    Niespełnienie powyższych warunków będzie skutkować odrzuceniem reklamacji.