Baza wiedzy: Inspiracje

Twoja twarz na opakowaniu chipsów Lay’s

Chciałbyś zobaczyć swoją twarz na paczce chipsów? Z Lay’s będzie to możliwe…

Lays świętuje nadejście lata akcją w mediach społecznościowych. Konsumenci mogą przesłać zdjęcia siebie, swoich psów lub czegokolwiek innego do interaktywnego narzędzia o nazwie Letni Kreator Paczek Lay’s.
Pierwszych 10 000 miłośników chipsów, którzy to zrobią, otrzyma prawdziwą paczkę chipsów z nadrukowanym zdjęciem i podpisem. Pozostali otrzymają cyfrową wersję swojej spersonalizowanej paczki, którą będą mogli udostępnić na Facebooku, Instagramie i Twitterze.
– Promocja „Letnie Dni Lay’s” to sposób na uczczenie naszych fanów i pory roku poprzez personalizowanie relacji z marką w zabawny, unikatowy sposób – powiedziała Tina Mahal, starszy dyrektor ds. marketingu we Frito-Lay, producencie chipsów Lay’s i oddziale Pepsi.
Promocja, która potrwa do 4 lipca, obejmuje również inne opakowania o letniej tematyce. Doritos, Cheetos, Fritos i inne chipsy Frito-Lay będą sprzedawane w opakowaniach, na których pojawia się ukryty obraz, kiedy zostaną wystawione na światło słoneczne.

 

 

 

Etykietowanie maszynowe

Inwestycja w jakość. Więcej czasu na przyjemności. Tańsze niż Ci się wydaje

FAQ

Polecane artykuły

Podobne artykuły

Siła personalizacji

Trend na personalizowane upominki trwa i przechodzi kolejne fazy rozwoju. Początkowo unikatowość opakowaniom nadawały różnorodne napisy na etykietach jak choćby w przypadku Coca-Coli.

Zamów nasz wzornik

Kliknij aby otrzymać bezpłatny wzornik w unikalnym opakowaniu!

Zamów próbki

UNILOGO DIGITAL PRINTING

Julianowska 45,
05-500 Piaseczno, Polska

+ 48 22 280 90 90

[email protected]

ZAMÓW KONSULTACJĘ