Twoja twarz na opakowaniu chipsów Lay’s
Chciałbyś zobaczyć swoją twarz na paczce chipsów? Z Lay’s będzie to możliwe…
Lays świętuje nadejście lata akcją w mediach społecznościowych. Konsumenci mogą przesłać zdjęcia siebie, swoich psów lub czegokolwiek innego do interaktywnego narzędzia o nazwie Letni Kreator Paczek Lay’s.
Pierwszych 10 000 miłośników chipsów, którzy to zrobią, otrzyma prawdziwą paczkę chipsów z nadrukowanym zdjęciem i podpisem. Pozostali otrzymają cyfrową wersję swojej spersonalizowanej paczki, którą będą mogli udostępnić na Facebooku, Instagramie i Twitterze.
– Promocja „Letnie Dni Lay’s” to sposób na uczczenie naszych fanów i pory roku poprzez personalizowanie relacji z marką w zabawny, unikatowy sposób – powiedziała Tina Mahal, starszy dyrektor ds. marketingu we Frito-Lay, producencie chipsów Lay’s i oddziale Pepsi.
Promocja, która potrwa do 4 lipca, obejmuje również inne opakowania o letniej tematyce. Doritos, Cheetos, Fritos i inne chipsy Frito-Lay będą sprzedawane w opakowaniach, na których pojawia się ukryty obraz, kiedy zostaną wystawione na światło słoneczne.