Designerskie drugie śniadanie, czyli personalizowana etykieta samoprzylepna na opakowanie jogurtu.
Czy podczas zakupów towarzyszy Ci pośpiech i nawykowe działania podczas sięgania po produkty z półek sklepowych? Mnogość łudząco podobnych do siebie etykiet sprawia, że ciężko zdobyć Twoją uwagę. Przekąska w środku dnia nie musi jednak być nudna – o tym próbował przekonać łotewskich konsumentów producent jogurtowych shake’ów – Tukuma Piens.
Tukuma Piens to czołowy producent wyrobów mlecznych na Łotwie. Początki firmy sięgają 1913 roku. Po ponad stu latach od rozpoczęcia działalności na rynku pojawił się zupełnie nowy produkt – szejk jogurtowy w kilku smakach, który w ciągu 15 sekund wstrząsania zamienia się w owocowy, spieniony koktajl.
Tak innowacyjny produkt wymagał też równie ciekawej etykiety, prawda?
https://www.packagingoftheworld.com/2017/06/limited-edition-mosaic-shake-yoghurt.html
Z tym wyzwaniem zmierzyła się agencja kreatywna Immer Design, której przyświecało wyróżnienie jogurtu Shake Baltais na tle konkurencji.
http://www.immer-design.com/en/project-12
Etykiety samoprzylepne na opakowania jogurtu
Standardowo w takich przypadkach pojawia się dysonans między chęcią stworzenia niepowtarzalnej etykiety a (złudną) koniecznością powiększenia zespołu grafików.
Ogromne ułatwienie stanowią wówczas możliwości druku cyfrowego etykiet na sprzęcie HP Indigo. Specjalne oprogramowanie HP SmartStream Mosaic pozwala wygenerować setki tysięcy niepowtarzalnych wzorów z jednego głównego projektu.
Milion personalizowanych etykiet to efekt tej współpracy. Immer Group gratulujemy pomysłu i życzymy sobie podobnych projektów! Tego typu realizacje zapadają w pamięć na długo – nie tylko u entuzjastów branży poligraficznej. Przede wszystkim wzmacniają przywiązanie do marki i umacniają pozytywne skojarzenia z produktem.
https://www.packagingoftheworld.com/2017/06/limited-edition-mosaic-shake-yoghurt.html