Targi WorldFood - drukarnia etykiet Unilogo Digital Printing
Targi WorldFood Poland to jedno z najważniejszych wydarzeń dedykowanych dla sektora spożywczego w Polsce oraz Europie Środkowowschodniej. Producenci z rynku spożywczego mają szansę poznać tutaj branżowe innowacje.To nie tylko ścieżka do nawiązania nowych kontaktów biznesowych, ale też do rozszerzania dystrybucji produktów i odkrywania trendów. Sprawdź, co przygotowaliśmy na to spotkanie z liderami z rynku spożywczego!
Targi Worldfood to przestrzeń do nawiązania nowych relacji biznesowych
Targi WorldFood Poland to kluczowe wydarzenie dla liderów branży spożywczej, stwarzające przestrzeń do prezentacji innowacyjnych produktów i pozyskiwania nowych dostawców.
Wydarzenie jest platformą do obserwacji i śledzenia najnowszych trendów w branży, w tym zwiększonego zainteresowania produktami w typie suplementów diety czy żywności organicznej.
Targi zapewniają możliwość spotkań z ekspertami, dostęp do stref tematycznych i paneli dyskusyjnych z udziałem przedstawicieli agend rządowych, co sprzyja wymianie wiedzy i kreowaniu pozytywnego wizerunku firmy w branży spożywczej.
Korzyści wynikające z udziału w targach WorldFood Poland
Targi WorldFood Poland to prawdziwe centrum biznesu dla wszystkich związanych z branżą spożywczą. To wydarzenie oferuje szerokie możliwości dla osób, które chcą promować swoje produkty, pozyskiwać nowych dostawców i nawiązywać nowe relacje biznesowe. Jest to również doskonała okazja do prezentacji tematu produktów firmy, co pozwala na skuteczną promocję i budowanie wizerunku na rynku.
W 2024 roku w Centrum Expo XXI pojawiło się:
- 350 wystawców,
- 45 firm z zagranicy,
- 40 debat i prelekcji znanych ekspertów branżowych i analityków rynkowych.
Jak widać to spotkanie całej branży spożywczej pozwalające nie tylko na pozyskiwanie nowych dostawców, ale także pomocne w promocji nowych produktów. To także szansa na identyfikację nowych możliwości oraz zapoznanie z trendami kształtującymi przyszłość branży.
Cyfrowa drukarnia etykiet samoprzylepnych Unilogo Digital Printing na targach WorldFood
Targi WorldFood Poland gromadzą przedstawicieli branży spożywczej, napojów i suplementów diety. To przestrzeń sprzyjająca integracji i dyskusjom nad rynkiem spożywczym.
Warto pamiętać, że to nie tylko miejsce spotkań biznesowych, ale także miejsce służące obserwacji i śledzeniu najnowszych trendów w branży spożywczej. Takie wydarzenia są też świetną okazją do zbadania rynku oraz wzięcia udziału w branżowych prelekcjach.
Jako cyfrowa drukarnia etykiet Unilogo Digital Printing dołączyliśmy w tym roku do grona wystawców na stoisku E32 w hali nr 1.
Targi spożywcze w Centrum Expo pozwoliły nam na prezentację naszych możliwości oraz uszlachetnień wydruków. Jako pierwsza cyfrowa drukarnia etykiet samoprzylepnych na roli w Polsce wciąż szukamy nowych możliwości w kontekście zachowania naszej konkurencyjności na rynku.
Drukarnia etykiet na suplementy diety i produkty spożywcze
Targi WorldFood Poland prezentują nowoczesne technologie produkcji, pakowania i dystrybucji żywności. Pozwalają one na pogłębienie wiedzy na temat branżowych usług i produktów.
Staraliśmy się maksymalnie wykorzystać potencjał tych 3 dni targów WorldFood. Od 16 do 18 kwietnia w Centrum Expo XXI w Warszawie na stoisku E32 w hali nr 1 mieliśmy okazję przedstawiać walory cyfrowej technologii druku.
Wzornik etykiet dla branży spożywczej
Jako eksperci branżowi przygotowaliśmy na okoliczność targów WorldFood Poland dedykowany zestaw inspiracji w zakresie etykiet produktowych.
Opracowaliśmy:
- etykiety na suplementy,
- etykiety na przyprawy,
- etykiety na kawę,
- etykiety na produkty spożywcze,
- etykiety na piwa.
Sprawdź także, jak powinny być drukowane etykiety dla branży alkoholi.
Zależało nam na tym, aby poszczególne projekty pokazywały nasze możliwości w zakresie uszlachetniania etykiet. Z zaprezentowanych wzorników skorzystało grono właścicieli znanych marek, dyrektorów różnych specjalizacji oraz osób zajmujących się projektowaniem etykiet. Przestrzeń do swobodnych rozmów to ogromny potencjał targów stacjonarnych, takich jak WorldFood Poland.
Jeden z przykładowych projektów obejmował etykiety na kawę. Poniższa realizacja została wydrukowana na materiale rPe TopWhite, który w 1/3 składa się z recyklatu.
Etykiety na suplementy diety
Opakowanie na suplementy diety czy inne produkty pełni nie tylko funkcję informacyjną. Poza składem i sugerowanym sposobem spożycia istotne jest także to, aby etykieta na suplement, produkt spożywczy, kawę lub alkohol była zgodna z upodobaniami konsumentów. Zastosowanie konkretnych uszlachetnień będzie także pomocne w wyróżnieniu produktu na sklepowej półce.
W ramach proponowanego zestawu przygotowaliśmy różne wersje etykiet na suplementy diety.
Poniższy przykład przedstawia etykietę na suplement na folii metalizowanej. Umiejętne wykorzystanie właściwości tego materiału pozwala wydobyć efekt metaliczności każdego koloru (z wyjątkiem bieli i czerni). W połączeniu z laminatem matowym etykieta nabiera charakteru premium, co może być wykorzystane jako jeden z elementów budowania przewagi konkurencyjnej i finalnie może też zwiększyć sprzedaż produktów.
Co więcej, w tym projekcie zdecydowaliśmy się też dodać cyfrowy lakier 3D UV. Dzięki temu etykieta nabrała “struktury” na powierzchni zadrukowanej na biało.
Podsumowując - obecność podczas targów WorldFood Poland stworzyła nam szansę do pozyskania opinii klientów na temat ich oczekiwań w kontekście opakowań i etykiet w produkcji żywności. Omówienie bieżących problemów, możliwość swobodnego przeprowadzenia branżowych spotkań z międzynarodowymi partnerami - to wszystko stanowiło zaledwie ułamek korzyści wynikających z targów WorldFood Poland.