Etykiety Coca-Cola „Extraordinary Collection”

Logo  Coca-Cola
  • Branża

    napoje

  • Produkt

    etykieta shrink sleeve

  • Technologia

    druk cyfrowy HP Indigo

Zdjecie Coca-Cola „Extraordinary Collection”

A co jeżeli ktoś zapragnie wyprodukować 2 mln opakowań, z których każde jest niepowtarzalne i każde ma inny nadruk?
 

Coca-Cola Israel przygotowała dla swoich fanów niezwykłą niespodziankę. Na rynek trafiło kolekcjonerskie i unikalne opakowanie w ilości 2 mln sztuk. Określenie edycja limitowana nabiera w tym przypadku zupełnie innego znaczenia, ponieważ każda butelka posiada niepowtarzalny nadruk. Oczywiście indywidualne zaprojektowanie tak wielu grafik by każda sprzedawana dietetyczna Coca Cola była inna nawet jeśli jest możliwe, to z pewnością bardzo dużo kosztuje i wymaga wiele czasu.

Jest jednak prostsze rozwiązanie, w którym praca grafików ogranicza się do stworzenia kilku lub kilkunastu grafik bazowych, które następnie są przetwarzane przez specjalne oprogramowanie, automatycznie przygotowywane do druku i produkowane w technologii cyfrowej. Dzięki temu, że drukując cyfrowo możemy sobie pozwolić na dowolną ilość grafik/ wzorów/projektów w nakładzie, realizacja takiego zlecenia nie jest żadnym problemem. Kampania Coca-Coli to oczywiście nie tylko opakowania, ale także reklamy telewizyjne, posty, bilbordy, a także gadżety posiadające jedną wspólną cechę – każdy egzemplarz był unikalny.